wtorek, 6 stycznia 2015

Kochani!

Już od dawna zbieram się do tego, aby napisać choć troszkę o Oliwerze. Minęły 2 lata odkąd nie pojawiło się ani jedno słowo na temat mojego syna.

A przecież warto by było wspomnieć o tym co robimy, gdzie jesteśmy, gdzie już byliśmy. Co udało nam się osiągnąć a co wprawiło nas w rozgoryczenie i smutek. A było naprawdę różnie. Od chwil pełnego szczęścia i radości do totalnego załamania i klęski.

Zanim zacznę chciałabym, żebyście przeczytali ten wiersz. Znalazłam go 2 lata temu w internecie. Napisała go mama, która też ma niepełnosprawne dziecko. Nie pamiętam jak się nazywała i żałuję, że wtedy nie zapisałam jej nazwiska. Ilekroć czytam ten wiersz, łzy same napływają mi do oczu. Jest tak szczery i prawdziwy, że właśnie tak chciałabym WAM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ - że pamiętacie o Oliwerze, że interesujecie się nim, że pomagacie w trudnych chwilach, i że jego los nie jest Wam obojętny. To wszystko jest dla nas bardzo ważne. To nas buduje, podnosi na duchu i dodaje sił do tego, żeby dalej walczyć o zdrowie Oliwera.

"Pomimo wszystko chcę powiedzieć,
że mamy w życiu ogromnego farta.
Pomoc jaką od Was dostaliśmy
jest dla nas wiele warta!
Jest Was tak wielu i chciałoby się 
podziękować każdemu z osobna,
ale każda z osób, która nam pomogła
jest do siebie podobna;

Ma białe skrzydła
i ogromne silne serce
serce, które chce pomagać wciąż więcej i więcej.

Taka z Was aniołów stróżów chmara,
to co nas wszystkich łączy, to ogromna wiara!
Mam nadzieję, że nie stracimy tego zapału na samym starcie,
wszystko to nam zostanie rozliczone na ostatniej karcie.

Człowiek, który potrafi pomagać
nie czeka w kolejce do nieba.
Chcę by mój syn śmiał się, płakał, czuł...
BY BYŁ - nic więcej mi nie trzeba..."

Jak w tym wierszu - chciałoby się podziękować każdemu z osobna. Dzięki temu, że decydujecie się przekazać Oliwerowi 1% podatku i przekazujecie dobrowolnie kwoty na konto syna, możemy kontynuować rehabilitację. Jeszcze raz z całego serca BARDZO WAM DZIĘKUJEMY!

Oliwerowi w leczeniu można pomóc na dwa sposoby:
1) Przekazując 1% podatku dochodowego. 
Dane potrzebne do PIT:

KRS: 0000037904
5540 Nowakowski Oliwer (w rubryce „informacje uzupełniające” - cel 1%)

2) Przekazując darowizny na nowe konto fundacji:
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”
ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa
nr konta: 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
tytułem: 5540 Nowakowski Oliwer – darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Za wszystkie przyszłe i poczynione już wpłaty z całego serca dziękujemy. 
Iwona i Robert Nowakowscy.